اجرای مسابقه ۳۰ شب نورانی با ۳۰ سوال قرآنی در ماه رمضان 
اجرای مسابقه ۳۰ شب نورانی با ۳۰ سوال قرآنی در ماه رمضان 

اجرای مسابقه ۳۰ شب نورانی با ۳۰ سوال قرآنی در ماه رمضان 

رضا اسکندری گفت: مسابقه ۳۰ شب نورانی با ۳۰ سوال قرآنی یکی از این ویژه برنامه ها است که به صورت مجازی در این ماه مبارک اجرا می شود.
شناسه خبر : 1046278 تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۹

«رضا اسکندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به این که فعالیت های قرآنی در اولویت ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان قرار دارد، گفت: مسابقه ۳۰ شب نورانی با ۳۰ سوال قرآنی یکی از این ویژه برنامه ها است که به صورت مجازی در این ماه مبارک اجرا می شود.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) اسفندقه جیرفت بیان کرد: به همین منظور هر شب یک سوال قرآنی در گروه مجازی کانون به اشتراک گذاشته می شود و در پایان ماه مبارک رمضان به ۳ نفر از کسانی که به سوالات بیشتری پاسخ صحیح داده باشند، جوایزی اهدا می شود.


وی اضافه کرد: این مسابقه هر شب راس ساعت ۲۱ برگزار می‌شود و شرکت کنندگان می بایست ظرف مدت ۱۰ دقیقه به سوال مطرح شده پاسخ دهند.


 اسکندری ابراز کرد: جزء خوانی قرآن کریم نیز در این ماه مبارک با توجه به شرایط موجود، از طریق مجازی برگزار می شود و همچنین در این گروه روزانه احکام بیان شده و به سوالات شرعی نیز پاسخ داده می شود.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) اسفندقه جیرفت ادامه داد: برگزاری جلسات هفتگی قرآن کریم، ختم صلوات و انتشار ادعیه در گروه مجازی کانون، از دیگر ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان است.


وی اظهار کرد: علاوه بر این در نظر داریم در این ماه مبارک، با تداوم طرح سه شنبه های تکریم از خادمین و نخبگان قرآنی مسجدی تجلیل کنیم.


اسکندری افزود: یکی دیگر از ویژه برنامه های کانون، برپایی جشن در نیمه ماه مبارک رمضان است که به صورت مجازی همراه با مسابقه نقاشی ویژه کودکان برگزار می‌شود.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) اسفندقه جیرفت عنوان کرد: مراسم احیای شب های قدر همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی در دستور کار برنامه های این ماه مبارک قرار دارد.


وی ابراز کرد: بخشی از فعالیت های کانون مربوط به مرمت و بازسازی سقف مسجد است که با توجه به تعطیلی مسجد بهترین فرصت برای انجام این کار است و در همین راستا تاکنون با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم مبلغ ۲۰ میلیون ریال جمع آوری شده است.


اسکندری اظهار کرد: هم زمان با عید فطر نیز قصد داریم با مشارکت بانوان مسجدی آش نذری پخت کرده و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف درب منازل اهالی روستا توزیع کنیم.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) اسفندقه جیرفت در خاتمه یادآور شد: در دهه تکریم مساجد نیز با کمک بچه های مسجدی عضو کانون، مسجد غباروبی و عطرافشانی شد.

پایان پیام/ 586